Wednesday 20 April 2011

TCR #54

Det har vært en herlig dag i dag. Vi har kost oss ute i hagen,
og jeg har fått tatt mange bilder. Trenger en del nye bilder før treffet 30.april :)
Tuva sovnet med en gang hun kom i sengen, helt utmattet etter en lang
dag(hun tar jo morgen halv seks). Leif sitter nå og koser seg med litt påskegodt,
og Levo og jeg koser oss med hver vår pc ;)

Fikk laget en LO til The Color Room i går :) Det blir ikke så ofte jeg får deltatt
lenger, men må få med meg noen paletter av og til :)
Her kan dere se mitt bidrag til Palett #54. Jeg ble inspirert av skissen denne gangen.

It`s been a lovely day today. We have been out in the garden all day long,
and I have been shooting lots of pictures. I need lots of new ones
for the big crop-night the 30th this month :)
Tuva fell asleep at once today, totally exhausted after a long
day(she wakes up at 05.30). Leif is now relaxing with some Eastercandy,
and Levo and I are relaxing in front of each our pc ;)

I made a layout for The Color Room yesterday :) I haven`t got to join
them so much lately, but now and then I have to make some pallettes :)
Here is my take on Pallette #54. I got inspired by the sketch this time.



6 comments:

HegeAL said...

Fantastisk Brit!!! Denne er bare magisk!! Håper på å rekke paleten i kveld jeg også. Elsker fargene!

Kos deg i påsken :-)

klem

Anonymous said...

This is once again gorgeous Brit! What a great way for me to end my day... a visit to your blog. Tomorrow I'll wake up inspired to create again.. thanks to you. Have a great day Brit!

~Etoile~ said...

That is a amazing LO, I really love the flowers and the bird all cut around to put with the picture!

aina said...

Nydelig...så herlige farger og søtt bilde! God påske :-)

Maya Ariffin said...

Hello thanks for dropping by my blog. :)

Wow! Your layouts are all fantastic!! I'm amazed! I'm your follower now ;)

Linda Brun said...

Skikkelig flott LO og for et arbeid med å klippe ut alle fuglene... Likte veldig godt den lyktestolpen du har brukt <3