Wednesday 6 January 2010

Stor nyhet i min scrappeverden :)

Like før jul ble jeg kontaktet av Skissedilla-gjengen. De lurte på om jeg var interessert i å være med på "laget" deres. Om jeg rett og slett ville bli en av dem :)
Til og begynne med satt jeg bare og kikket ut i lufta........var omtrent i sjokk.
Det var absolutt uventet. Men jeg ble selvfølgelig glad og stolt over at de spurte MEG.
Her satt jeg litt groggi etter omgangssyke og med syke barn, og rett og slett lurte på om jeg turte dette. Lyst hadde jeg jo selvfølgelig. Dette var jo de kjente navnene som var mine forbilder i scrappeverdenen. Og nå lurte de på om jeg ville være med.......
Jeg måtte sende en sms til min mann som var på jobb. Det skulle jo være hemmelig, men noen måtte jeg få fortelle det til:) Han ble jo kjempestolt, så da var det iallefall avgjort; Jeg skulle svare JA, TUSEN TAKK :)
Og i dag ble det da offentlig. Vi er to nye som er med på Skissedilla-laget, meg og Carrin.
Carrin er jo også ei jente jeg har fulgt med på. Hun er kjempeflink. Elsker stilen hennes.

Ta en titt inn på SKISSEDILLA. Der kan dere se utfordringen Carrin og jeg fikk som presentasjon. Her er mitt bidrag:

Om noen har lyst til å scrappe denne skissa så hopp gjerne i det. RAK trekkes blant en av dere som deltar. Frist lørdag 9.januar kl.22.00



Håper mange vil delta med bidrag fremover :) Det blir spennende!!!!

8 comments:

Broggis said...

Utrolig stas at du ville være med oss:) Gleder meg til fortsettelsen!!

Heidi said...

Gratulerer!!!!!!!!!!!!! Gleder meg til å følge med på alt dere jenter finner på i tiden fremover!!!!

Carrin said...

Ja dette var gøy!!
Gleder meg kjempemasse til å komme igang og ikke minst bli bedre kjent med deg :)

inger synnøve said...

gratulerer Brit. dette er deg vel unt:) du er bare knallgod:)

og denne LOèn her var bare lekker:)
stor klem ifrå inger

Nina B. said...

Gratulerer som Dille-jente !! ;)
Utrolig kul stil du har, elsker de utklippede bildene og alle detaljene du lager i tillegg. WOW!
GLEDER meg til å se mer fra deg!

Og så er det gøy å se litt "rogalandsk" på LOene også ;)

Klem Nina B.

Anne Emilie said...

digget denne!! Du er virkelig rett dame for skissedilla, du er bare utrolig flink!!

Siv Anita ´s scrappebenk said...

Gratla så mye glede meg til å se hva du lager fremover, denne LO en er bare kjempe fin, hva gjør du har du klipt ut bare ungene på bildene eller er det noe annet lurt du har gjort???:)

Brit Sviggum said...

Takk for det Siv Anita. Jeg har bare klippet ut ungene på bildet her. Er veldig glad i å klippe ut barna på bildene når jeg scrapper. Bruker selvfølgelig hele bilder også, men synes utklipp er veldig morsomt :)